Doskonalenie zarządazania usługami publicznymi i rozwojem w jednostkach samorządu lokalnego.

Cele

Ogólny:

Kompleksowe podniesienie zdolności instytucjonalnej jednostek samorządu terytorialnego w Polsce (gmin i powiatów) do „dobrego rządzenia”, w tym szczególnie podnoszenia jakości, efektywności i dostępności usług publicznych, oraz monitorowania strategii – z wykorzystaniem produktów i rezultatów projektu.

Szczegółowe:

  • Podniesienie do 30.06.2013 zdolności instytucjonalnej 45 jednostek samorządu terytorialnego (miast, gmin wiejskich i powiatów) do lepszego stanowienia i wykonywania prawa, poprawy efektywności zarządzania usługami oraz do tworzenia i monitorowania lokalnych strategii z udziałem partnerów społecznych (zintegrowane zarządzanie rozwojem), z wykorzystaniem dobrych praktyk zarządzania z innych JST
  • Wykorzystanie efektów pracy w tych 45 JST dla dalszego rozwoju trwałej infrastruktury służącej podnoszeniu jakości, efektywności i dostępności usług w innych jednostkach samorządu w kraju (poprzez rozwój konkursu „Samorządowy Lider Zarządzania” i bazy dobrych praktyk).
Związek Powiatów Polskich Związek Miast Polskich Związek Gmin Wiejskich RP
Kapitał Ludzki, Unia Europejska

Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Ta strona używa cookie.

Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.

Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Zamknij